تاثیر استوری اینستاگرام

استوری یکی از محبوب ترین خرید فالوور و جالب ترین قابلیت های اینستاگرام و به طور کل شبکه های اجتماعی در طول چند سال اخیر است. به صورتی که حتی واتس اپ نیز از همین امکان استفاده کرده است، شما می توانید تصاویر و ویدیو هایی را به طول پانزده ثانیه آپلود کرده و در دسترس مخاطبان قرار دهید.

حتی می توانید ببینید که استوری شما دیده می شود،خرید فالوور ارزان می توانید از مشاهده توسط یکی از فالوور ها و یا افراد خاصی جلوگیری کنید. این امکان به شما اجازه می دهد اگر صاحب یک کسب و کار هستید عملیات برندینگ را به خوبی انجام دهید.

می توانید محصولات خود را برای فروش روی استوری در دسترس قرار دهید، استوری ها در اینستاگرام بالا تر از دیگر پست ها در دسترس قرار می گیرند، هر استوری را که مشاهده نکرده اید هایلایت شده و دور آن نوار رنگی قرار گرفته است. در نتیجه مجاب می شوید که درون آن را مشاهده کنید. امروزه افراد مشهور در اینستاگرام نیز از استوری برای تبلیغات استفاده می کردند و از این راه درآمد خوبی نیز بدست آوره اند.

چرا شما از این ویژگی محبوب در بین مردم بهره نبرید؟

نقش استوری در رشد کسب و کار ها

می توانید با ثبت یک تصویر در لحظه، انتخاب آن از گالری و همین طور دانلود و در نهایت اشتراک گذاری و حتی نمایش پست های خودتان یا دیگران از استوری استفاده کنید، امکان نوشتن، نقاشی کشیدن و همین طور وارد کردن استیکر و ایموجی در استوری ها نیز وجود دارد. در صورتی که ترجیح می دهید مخاطبان خود را بیش از پیش به مطالب و پست هایی که منتشر کرده اید علاقه مند کنید پیشنهاد می کنیم که حتما آن ها را در استوری در دسترس قرار دهید.

بعلاوه این که می توانید پست های استوری خود را در هایلایت قرار دهید، هایلایت استوری به این معنی است که پست شما به صورت دائمی روی صفحه تان قرار گرفته و پس از ۲۴ ساعت پاک نمی شود، اما دیگر نمی توانید مشاهده کنید که چه کسی جدیدا استوری شما را در هایلایت دیده است.

اینستاگرام در بخش استوری البته گزینه لایو را نیز به وجود آورده است، برای کسانی که می خواهند بدون محدودیت البته با قطع هر یک ساعت استوری های زنده منتشر کنند و در لحظه بازخورد دیگران را نیز دریافت کنند.

این امکانات در حال حاضر در آخرین نسخه های اینستاگرام به صورت کامل تر وجود دارد.

هرآنچه باید در مورد استوری بدانید

در استوری اینستاگرام خود از مطالب جدید تر استفاه کنید، سعی کنید در کنار تصاویری که منتشر می کنید از هشتگ ها نیز بهره بگیرید، هشتگ ها یکی از بهترین امکانات برای انتشار جهانی و در دسترس قرار دادن برای مخاطبانی است که هشتگی خاص را دنبال می کنند.

اگر یک برند تجاری هستید و استوری های خوبی نداشته باشید بر اساس آمار بیش از ۴۰ درصد مخاطبان خود را از دست می دهید.

چون آن ها مرتبا استوری ها را چک می کنند، دیگر پست ها مانند گذشته جذابیت ندارند و در نتیجه ویژگی استوری می تواند برگ برنده خوبی برای کسانی باشد که می خواهند تجارت نوپای خود را گسترش دهند و به فکر موفقیت هستند.

پس به صورت روزانه و البته نه پشت سر هم استوری منتشر کنید، حتما وقتی تعداد استوری ها زیاد شود حتی اگر بهترین مطالب را در این قالب انتخاب دهید، از کیفیت کار کاسته می شود.

تولید محتوا در استوری اینستاگرام

باید تعامل با کاربران را در استوری برقرار کنید در این صورت جذابیت ویژه ای خواهد داشت، فراموش نکنید که وقتی کاربران در استوری شما نکته جالبی یافته و دوست دارند مدام در مورد آن سوال بپرسند. احتمالا این اتفاق تاکنون بسیار برای شما رخ داده است و می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید.

رازش این است که برند های بزرگ و کسب و کار های مطرح در استوری های خود سعی می کنند شما را به سمت سوال پرسیدن و ایجاد ارتباط از سوی خودتان ترغیب کنند. پس اگر استوری منتشر می کنید سعی کنید از متن ها با بکگراند های رنگی و البته با توجه به روانشناسی رنگ استفاده کنید که قطعا جذابیت چند برابری خواهد داشت.

۷۰ درصد برند های مطرح در جهان روزانه از استوری استفاده می کنند.



نویسنده مطلب mahdigm