الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند.

اگر یک بازاریاب اینترنتی ، تأثیرگذار یا هر کارآفرینی دیجیتال دیگری هستید که برای فروش ، ترافیک یا فقط قرار گرفتن در معرض اینستاگرام متکی است ، مطمئناً از الگوریتم جدید اینستاگرام آگاه هستید.

یکی از بزرگترین کارهایی که می توانید برای اطمینان از موفقیت خود در حین استفاده از اینستاگرام انجام دهید ، ترویج وب سایت ، محصولات ، خدمات یا هر آنچه که ممکن است برای دنبال کنندگان خود ارائه دهید ، درک الگوریتم آنها است. مطالعه و دانستن اینکه این الگوریتم چگونه کار می کند ، یکی از راه های ایجاد اینستاگرام برای شماست ، به جای اینکه علیه شما باشد.

شاید فکر کنید پیدا کردن موفقیت در اینستاگرام امری شانس است ، که شاید کسی مطمئن باشد که پست های شما را از بین میلیون ها نفر از افرادی که روزانه به Behemoth اجتماعی بازدید می کنند ، مشاهده می کند. واقعیت این است که شما باید در یادگیری نحوه کار این سیستم عامل فعال باشید تا بتوانید آن را به نفع خود کار کنید.

سس سوپر راز اینستاگرام: الگوریتم همه کاره

شما همیشه مردم را می شنوید در مورد الگوریتم ها صحبت می کنند. خواه به اینستاگرام ، گوگل ، فیس بوک یا حتی توییتر مراجعه کنند. همه این سیستم عامل ها روش های خاصی برای عملکرد دارند و الگوریتم ها تنها بخش اصلی عملکرد این سیستم ها هستند.

سال گذشته الگوریتم اینستاگرام خود به بازار عرضه شد ، با توجه به اینکه شرکت مادر غول اشتراک عکس کسی نیست جز فیس بوک ، بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی در کره زمین ، کسی نیست.

اینستاگرام گفته است که الگوریتم جدید آن برای اولویت بندی نوع محتوا که ممکن است هر کاربر جداگانه از آن لذت ببرد ، موجود است. این بدان معناست که هر آنچه در فید اینستاگرام شماست متناسب با سلیقه شماست و همین کار را برای همشهریان خود نیز انجام می دهد. اینستاگرام و الگوریتم آن می آموزند که چگونه از این سیستم عامل استفاده می کنید ، و تجربه اینستاگرام خود را بر این اساس سفارشی می کنید.

این بدان معنی است که هیچ دو کاربر اینستاگرام قصد ندارند دقیقاً همان فید کاربران را داشته باشند. هیچ دو نفر دقیقاً همان افراد را دنبال نمی کنند و منافع دقیقاً یکسانی دارند. به همین دلیل ، هیچ دو نفر دقیقاً همان فید را در اینستاگرام خود نخواهند داشت. این واقعا به همین سادگی است.

این یک جهش بزرگ به جلو از سیستم قدیمی اینستاگرام است ، که تقریباً فقط تصاویر ارسال شده توسط افرادی است که به ترتیب زمانی از آنها دنبال می کنید. به نظر می رسد تقریبا شبیه به تنظیم قدیمی فیس بوک است ، نه؟

اکنون ، این دو با خوشحالی متفاوت هستند ، اما تقریباً کمی با هم. در حالی که اخیراً فید فیس بوک تغییر نکرده است ، اینستاگرام به طور اساسی عملکرد سیستم را مورد بازنگری قرار داده است ، حتی تا جایی که در چند ماه گذشته باعث از بین بردن لایک های عمومی می شود. این امر برای اطمینان از داوری پست ها درمورد محتوای آنها ، و نه شماره میزان درگیری آنها است.

این چیزی است که در واقع بسیار مورد توجه سازندگان کمتر شناخته شده محتوا قرار می گیرد ، زیرا این افراد از مطالبی که ارسال می کنند لایک نمی کنند و به دنبال آن نیستند زیرا در فید اینستاگرام خود را نشان نمی دهند.

فید Discover یکی دیگر از بخش های عظیم الگوریتم اینستاگرام است. بسته به سلیقه شما و نوع چیزهایی که اینستاگرام فکر می کند به احتمال زیاد از دیدن یا تماشای آن لذت می برید ، محتوای شما در برگه تفاوت خواهد بود. این جایی است که شما می توانید افرادی را پیدا کنید که از آنها لذت ببرید اما در حال حاضر آنها را دنبال نمی کنید ، و این جایی است که همه افرادی که می خواهند اینستاگرام خود را بزرگ کنند ، در صورتی که واقعاً مایل به منفجر شدن در شبکه اجتماعی باشند ، باید هدف خود را از زمین بگیرند.

چگونه این کار برای مشاغل و کارآفرینان آنلاین انجام می شود؟ 

اگر یک کسب و کار آنلاین را اجرا می کنید و سعی در فروش برخی از محصولات خود دارید ، یا اگر یک مدیر وب سایت هستید که به دنبال جلب ترافیک بیشتر به وب سایت خود یا هر تعداد چیز دیگری هستید ، در اینستاگرام می تواند مکانی عالی برای شروع شما باشد.

با استفاده از اینستاگرام ، اساساً می توانید از  این واقعیت استفاده کنید که میلیون ها نفر هر روز در جستجوی محتوا هستند. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر بی نظیر و میلیون ها نفر دارد که روزانه سایت یا برنامه را مکرر می کنند. این به میلیونها مشتری بالقوه برای بازاریابی می دهد.

الگوریتم اینستاگرام چگونه می تواند در اینجا بازی کند ، ممکن است از شما سؤال شود؟ خوب ، خیلی ساده است

شما می بینید ، به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، کارآفرین ، صاحب سایت یا ایجادکننده محتوا ، شما در حال حاضر کلید موفقیت در Instagram یا هر بستر رسانه اجتماعی دیگر را در اختیار دارید. به عنوان کسی که باید در حال ایجاد محتوا باشد ، باید مخاطب هدف ایده آل خود را بشناسد.

اگر مخاطب ایده آل خود را نمی فالوورشناسید ، فقط یک ثانیه در مورد آن فکر کنید.

هک الگوریتم: یافتن قبیله شما

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ، در استراتژی بازاریابی خود ، ممکن است شما سعی در انواع مختلفی داشته باشید تا محصولات خود را در مقابل مردم قرار دهید ، فقط به امید اینکه کسی فروش کند. در حالی که این گاهی اوقات می تواند کار کند ، یک رویکرد خیلی پیشرو نیست.

اینستاگرام در حال حاضر مجموعه ای از ابزارهایی را ایجاد کرده است که بتوانند از بازاریابان اینترنتی و کارآفرینان استفاده کنند. به بخش تبلیغات اینستاگرام گفته می شود و از ابزارهایی برای کمک به شما در گرفتن مطالب خود در مقابل افرادی که علاقه مند به دیدن آن هستند ، بارگیری می شود.

این تبلیغات پولی است و ممکن است راهی آسان برای افرادی باشد که می توانند صفحه شما را بررسی کنند ، به وب سایت خود مراجعه کرده و یا از فروش محصول خود بفروشند.

شما باید قبیله خود ، گروهی از افراد خود را که به احتمال زیاد با آنچه می خواهید انجام دهید سوار شوید ، پیدا کنید. قبیله شما مخاطب ایده آل شما ، مشتریان ایده آل شماست ، افرادی که به محض دیدن چیز جدیدی از شما می توانند کیف پول خود را بیرون بکشند. اگر بتوانید با قبیله خود ارتباط برقرار کنید ، پس از آن به یکی از بزرگترین مراحل تحکیم ردپای آنلاین برای تجارت خود خواهید رسید.

پیدا کردن قبیله خود و تبدیل آنها به دنبال کنندگان در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از این است که آنها می توانند هنگام ارسال مطالب جدید ، ببینند چه چیزی برای شما وجود دارد و با شما درگیر می شوند. اگر برای عجیب تر جلوه دادن صفحه شما به دنبال کننده های جدید احتیاج دارید ، می توانید آنها را به چند روش مختلف خالص کنید. می توانید با تبلیغات پولی بروید ، می توانید روش ارگانیک را امتحان کنید ، یا حتی می بسیاری از شرکت ها مانند Buzzoid اگر این روشی را که شما برای رفتن انتخاب می کنید ، خدمات پیروان اینستاگرام ارائه می دهند.

مسئله اصلی خرید پیروان در این شرایط این است که آن پیروان فقط به دنبال ظاهر می شوند و هیچ تعامل واقعی را که می خواهید بدست آورید منعکس نمی کند. این جایی است که برخی از روشهای آزمایش شده و واقعی به مرحله اجرا درآمده است.

اگر شما به دنبال این هستید که سریعاً یک تن از نتایج حق بدست آورید ، بهترین شرط بندی شما این است که با تبلیغات اینستاگرامی بروید. به این ترتیب ، می توانید مخاطبان ایده آل خود را مشخص کنید ، انتخاب پست را ارتقا دهید یا مطلبی جدید را ایجاد کنید که می خواهید به یک تبلیغ تبدیل شود ، انتخاب کنید و چه مدت می خواهید تبلیغ خود را اجرا کنید. شما قادر خواهید بود بودجه و موارد بیشتری را نیز در اینجا تنظیم کنید.

تبلیغات پرداخت شده به معنای هک کردن الگوریتم ها نیست ، اما این یک راه عالی برای دیدن افراد به سرعت چیزهای شما محسوب می شود ، بنابراین حساب می شود ، درست است؟ هر کاری برای کمک به شما در جذب پیروان بیشتر و گرفتن مارک خود در مقابل تعداد بیشتری از افراد!

چیزی که در تبلیغات پولی وجود دارد این است که ، آنها هزینه ای دارند. اگر پول زیادی برای جمع آوری تبلیغات ندارید ، باید کمی خلاق شوید تا مطمئن شوید که چیزهای شما توسط افرادی که باید آن را ببینند دیده می شود.

اینجاست که تمام هک کردن الگوریتم های هک شده وارد آن می شود و نگران نباشید … روش های ساده و رایگان برای یافتن قبیله خود در صورتی که قادر به انجام تبلیغات پولی نباشید ، وجود دارد. هنگامی که شما این کار را انجام می دهید ، در حال ساختن چیزی از زمین به بالا و فعال هستید. شما با بازی کردن الگوریتم اینستاگرام به نفع شما ، می خواهید همه موارد و حواشی ساخت قبیله خود را از هیچ چیز مشاهده کنید.

یکی از بزرگترین اهداف شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی یا کارآفرین دیجیتالی باید این باشد که وسایل خود را در مقابل هرچه بیشتر جفت چشم های چشم جمع کنید. این ممکن است کاملاً کار دلهره آور به نظر برسد ، و شما ممکن است خود را در حسادت به صفحه Discover یا صفحه کاوش در اینستاگرام نگاه کنید ، با تعجب از اینکه چگونه همه این افراد دیگر با سهولت نسبی توانستند این کار را انجام دهند.

البته همیشه آسان نیست. انواع و اقسام روش های مقابله با این مشکل وجود دارد و تعداد راه های دستیابی به آن چیزی است که آن را کمی دشوارتر می کند. هیچ سایز متناسب با همه روش های ایجاد چلپ چلوپ در اینستاگرام وجود ندارد. یكی از بزرگترین كارهایی كه می توانید برای خودتان در اینجا انجام دهید (علاوه بر این قدم واضح “دارای محتوای عالی”) این است كه هر كاری را كه می توانید امتحان كنید و ببینید چه چیزی چسبیده است.

پست های مهیج ایجاد کنید که باعث ایجاد تعامل می شود

در پایان ، هر چقدر هم که شما ردیابی و تجزیه و تحلیل انجام دهید ، مهم نیست که چه تعداد نمودار و ابزار گزارشگری در اختیار دارید ، اگر صفحه شما محتوای خوب و اصلی را ارائه نکرده است ، هیچ کس دوست ندارد آن را دوست داشته باشد.

اینستاگرام سکویی است که توسط عکس ها و محتوا هدایت می شود که چشم های چشم را به خود جذب می کند. شما نمی خواهید چیزهایتان چیزی باشد که مردم فقط به آن سر بزنند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما چیزی است که باعث می شود چشم های شما به چشم بیفتد تا افراد نام برند شما را به خاطر بسپارند ، پست های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند ، دنبال کننده شوند و امیدوارم بعداً از پایین خط ، به مشتری تبدیل شوید.

هیچ احساسی بهتر از دیدن یک دنبال کننده برای تبدیل شدن به مشتری وجود ندارد.

اهمیت نامزدی در اینستاگرام

بیایید با آن روبرو شویم ، همه ما کمی بیشتر به چیزی اعتماد می کنیم وقتی می بینیم هزاران انسان ، اگر نه میلیون ها انسان دیگر نیز به آن اعتماد کنند ، درست است؟

نامزدی در تمام رسانه های اجتماعی ، نه فقط در اینستاگرام ، روشی بزرگ است که مردم در مورد پست ها ، صفحات یا محصولات تبلیغی داوری می کنند. اگر کسی سعی می کند از همین حالا محصولی کاملاً جدید را به شما بفروشد ، اگر کسی در این سیاره قبلاً آن را پرداخت نکرده باشد ، به آن علاقه مند خواهید بود؟ چه می شود اگر این چیزی بود که میلیون ها نفر در سراسر کره زمین از آن سوار و خرید می کردند؟ آیا می خواهید کمی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید؟

اینگونه است که با رسانه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام کار می کند. اگر یک صفحه کاملاً جدید هستید و تقریباً هیچ پیغامی ندارید و دنبال کننده آن نیستید ، در صورت داشتن هزاران (یا میلیون ها نفر) لایک و دنبال کننده ، افراد قصد دارند کمی به صفحه شما اعتماد کنند. این همان مفهوم است. ما به آنچه به دیگران اعتماد می کنند اعتماد داریم. این صرفاً ماهیت انسانی است.

آیا در حال ارسال عکس از محصول جدید خود هستید و هیچ مشکلی در پست های خود ندارید؟ خوب ، شما می توانید برای حل این مشکل اجرای تبلیغات پولی را امتحان کنید ، اما این مشکل را برای هر پستی که می خواهید ایجاد کنید حل نمی کند.

ترفند داشتن هر پستی که توسط دیگران در سراسر دنیا مشاهده می کنید ، در جاهای دیگر ، این است که اطمینان حاصل کنید که چه چیزی ارسال می کنید چیزی بی نظیر است. اگر تازه در حال تنظیم صفحه اینستاگرام خود (اعم از مشاغل یا شخصی) هستید ، سعی نکنید چیزی درست از خفاش بفروشید. به جای این که به افرادی بروید که به عنوان یک پروفایل جدید در اینستاگرام با محصولات خود در حال چرخش هستند ، فقط ارسال مطالب منحصر به فرد را شروع کنید!

اگر مطالب منحصر به فرد زیادی را با هشتگ های مناسب ارسال کنید ، مردم شروع به نشستن و توجه می کنند. زود شروع کنید ، چیزهایی را بنویسید که مردم از آن لذت خواهند برد (پیدا کردن یادواره ها برای طاقچه های شما ، همه عاشق الگوهای رفتاری هستند!) ، و در نهایت ، شما به طور ارگانیک لیست پیروان خود را رشد خواهید داد. وقتی یک تن دنبال کننده دارید که به صورت ارگانیک دست زده اید ، هنگام ارسال مطلب جدید هیجان زده می شوید ، این افراد هستند که احتمالاً می خواهند چیزی را که تبلیغ می کنید خریداری کنند.

اگر افراد به صفحه شما اعتماد دارند ، ممکن است به محصولاتی که شما به آنها ایمان دارید اعتماد کنید. این افرادی که هم اکنون شما را دنبال می کنند ، و وقتی می بینند که شما چیزی را که دوست دارید تبلیغ می کنید ، کیف پول خود را بیرون می آورید ، این افراد قبیله شما هستند!

برای ایجاد و رشد قبیله خود ، باید با آنها درگیر شوید. هرگز فرقی نمی کند که در چه شبکه ای اجتماعی بازاریابی کنید. خواه در اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب یا هر سیستم عامل دیگر رسانه های اجتماعی باشید ، اگر با دنبال کنندگان خود درگیر نشوید ، در نهایت هدایت کشتی در حال غرق شدن هستید.

وقتی این الگوریتم به میان می آید ، اینستاگرام قصد دارد محتوا را قرار دهد که فکر می کند کاربر بیشترین را در صدر اخبار قرار می دهد. این داده ها را از کلیه اقدامات دیگری که کاربران روی سیستم عامل انجام می دهند جمع آوری می کند. اگر یک پست دارای یک لایک و لایک و اظهار نظر از یک حساب کاربری اینستاگرام باشد که طرفداران زیادی دارد ، الگوریتم قصد دارد مشخص کند که این یک حساب کاربری است که در حال ارسال مطالب باکیفیت است. در حال حاضر مشخص می شود که این یک حساب کاربری است که محتوایی را ارسال می کند که افراد می خواهند آن را ببینند (می توانید لایک های اینستاگرام را از ریداری کنید.

به همین دلیل ، آن حساب ها و آن پست ها در خوراک افرادی که ممکن خرید فالوور ارزان است به آن علاقه مند باشند ، بیشتر می شوند. به این ترتیب همه چیز ویروسی می شود و بدین ترتیب محبوبیت پیدا می کند. اینگونه است که پست ها و حساب ها لحظه های مشهور و مشهور خود را در برگه Discover می گیرند ، بنابراین سخت کار کنید و شاید روزی پست های خود را در آنجا مشاهده کنید!وقتی می بینید که تعداد لایک های ارگانیک و تعداد پیروان به تنهایی در حال صعود هستند ، می دانید که این نتیجه تولید عالی مطالب و بازاریابی ارگانیک درخشان است. حال اینگونه است که الگوریتم اینستاگرام را برای شما کار می کند.

 

وقتی می بینید که تعداد لایک های ارگانیک و تعداد پیروان به تنهایی در حال صعود هستند ، می دانید که این نتیجه تولید عالی مطالب و بازاریابی ارگانیک درخشان است. حال اینگونه است که الگوریتم اینستاگرام را برای شما کار می کند.

بر خلاف حساب های شخصی ، حساب های تجاری در اینستاگرام می توانند بینش های مهم اینستاگرام مانند کل دسترسی به داستانهای اینستاگرام خود ، آمار زنده اینستاگرام ، فعالیت نامزدی در پست های اخیر و غیره را مشاهده کنند.

ارسال مداوم می تواند کلید موفقیت برای شما باشد

در حال حاضر می دانید که ارسال مطالب عالی و اصلی در اینستاگرام یکی از بهترین راه هایی است که خود کاربران در این سیستم عامل مورد توجه قرار می گیرند. اگر درگیر مشغله های خود هستید و به اینستاگرام نشان می دهید که یک حساب کاربری با کیفیت هستید ، این الگوریتم قرار است بنشیند و توجه کند.

این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که در کنار ارسال محتوای با کیفیت ، شما نیز باید بسیار پیوسته پست کنید. این امر برای نگه داشتن مطالب شما در ذهن و چشم کاربران است. هرچه بیشتر ارسال می کنید ، بیشتر اوقات افراد محتوای شما را مشاهده می کنند و درگیر می شوند. این همان چیزی است که الگوریتم مزاحم قدیمی دوست دارد آن را ببیند.

شما می خواهید هفته ای کمی وقت بگذارید تا برخی مطالب را در حساب های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. این به این ترتیب است که می توانید ثابت بمانید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک شخص اختصاصی در رسانه های اجتماعی دارید که از چیزهایی برای شما مراقبت می کند ، یا می توانید در صورت وقت خود از خود مراقبت کنید.

حتی ابزارهای شخص ثالثی نیز وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید تا زمان ارسال و فرکانس خود را ساده تر کنید. می توانید پست ها را ایجاد کرده و برنامه ریزی کنید ، و این کار را در هر تاریخ و زمانی که انتخاب کنید ، انجام می دهند. این می تواند یک روش عالی برای تنظیم آن و فراموش کردن آن در ابتدای هفته باشد.

اگر این کار را از این طریق کردید ، اطمینان خرید فالوورحاصل کنید که در صورت به دست آوردن دوباره به برخی نظرات پاسخ دهید. پاسخ دادن به نظرات ، دنبال کردن دنبال کنندگان جدید و بازگشت تعامل با طرفداران شما یکی از راه های اطمینان از اتصال آنها به نام تجاری شما است. همه دوست دارند یک مارک که احساس می کنند شخصی است ، بنابراین سعی کنید آن برند باشید. این بیش از هر چیز با مردم طنین انداز خواهد شد.

 

 



نویسنده مطلب mahdigm